Aanbieders – Win-Win

Te veel betalen, wie vindt dat nu niet vervelend. Besparen is de boodschap van Aanbieders.be. Hoe? Heel simpel, door prijsvergelijkingen te maken. Belgische gezinnen en bedrijven kunnen alle Belgische energieleveranciers, gsm operatoren en internetproviders vergelijken. In 2016 hielp Aanbieders.be meer dan 50.000 Belgen met overstappen. Wij werkten een online campagne uit die volledig inspeelt op de behoefte en communicatie van Aanbieders.be. 

432.000.000
vertoningen

100%
share-of-voice

900.000
klikken

Gem. 120
sales per dag

1. Doel

Aanbieders.be wil ervoor zorgen dat Belgische gezinnen en bedrijven op elk moment het meest voordelige tarief hebben voor hun energie, gsm en internet. Ze willen dan ook dé referentie worden in het vinden van het meest voordelig tarief. Hoewel dit een belangrijke statement is, bleven vergelijkingen uit.

2. Strategie

Eerst en vooral gingen we de naamsbekendheid van Aanbieders.be verhogen. En dit deden we aan de hand van online adverteren. Via display advertising en tekstadvertenties gingen we de aandacht trekken.

De volledige Facebookpagina van Aanbieders.be werd onder handen genomen, én om resultaten te behalen werd daar natuurlijk een contentplan voor opgemaakt. En dat was nog niet alles! Lead generation werd op de Facebookpagina ingezet zodat er effectief geadverteerd werd naar de doelgroep van Aanbieders.be.

Elke week werd er een blogpost afgeleverd dat steeds bij een specifiek thema paste. Een blogpost die zin gaf om te lezen én waar je iets van op stak. Maar wie aan bloggen denkt, denkt ook aan contentmarketing. Een contentstrategie werd uitgeschreven zodat de juiste tone-of-voice in elk blogbericht werd teruggevonden.

En dat was nog niet alles. Affiliate marketing, om de meeste leads binnen te halen.

3. Resultaten

  • 432.000.000 keer werden de advertenties vertoond
  • Een share-of-voice van 100%, Aanbieder.be was altijd aanwezig in de zoekresultaten
  • 900.000 keer werd er op de advertenties geklikt
  • Gemiddeld 120 sales per dag

Let’s work together! Contacteer ons

KV MechelenKV Mechelen - Beter scoren

Eersteklasser, KV Mechelen startte in 2015 de renovatie en uitbreiding aan het voetbalstadion. Het doel? Zoveel mogelijk abonnementen verkopen door de renovatie-inspanningen. Een combinatie van een aantal online marketingtechnieken zorgde voor de grootste stijging in jaren.

Bekijk de case

ImmobelImmobel - Bring it home

Immobel is meer dan 150 jaar een belangrijke speler in de vastgoedontwikkeling van België. De grootste beursgenoteerde vastgoedmakelaar van België,
daar pakt Immobel graag mee uit én moest duidelijk worden gemaakt! Immobel ontwikkelt en verkoopt projecten die inspelen op de noden van steden en hun inwoners. En wij? Wij hielpen Immobel hier graag mee verder!

Bekijk de case

AanbiedersAanbieders - Win-win

Te veel betalen, wie vindt dat nu niet vervelend. Besparen is de boodschap van Aanbieders.be.
Hoe? Heel simpel, door prijsvergelijkingen te maken. Wij werkten een online campagne uit die volledig inspeelt op de behoefte en communicatie van Aanbieders.be.

Bekijk de case

Mooimakers - Kleine daad groot resultaat

Afval! We storen ons er allemaal mateloos aan, maar uiteindelijk… gebeurt er verder niets meer. Een sensibilisatiecampagne die mensen moet wakker schudden.
Samen gingen we de strijd aan tegen zwerfvuil met Mooimakers en LDV.

Bekijk de case

Green Profit - Relighting the future

Green Profit pakt uit met haar energiezuinige LED verlichting waar heel wat bedrijven mee kunnen besparen. Een volledige website op maat werd voor Green Profit opgebouwd. En dat niet alleen, ook E-mailmarketing en Google Adwords kwamen aan de pas.

Bekijk de case

Madzuli Belgium

Schaliënhoevedreef 20 C
2800 Mechelen
+32 15 65 50 54
hallo[at]madzuli.agency

Madzuli Italy

Bastioni di Porta Nuova 21
20121 Milaan
+39 02 8904 1210
buongiorno[at]madzuli.agency