Grote resultaten van digitale agencies, vragen grote ambitie, en die ambitie, die hebben we. Als resultaat hiervan is ons team afgelopen 2 maanden verdubbeld, verhuisden we van een bureau van 36 m² naar een kantoor van 300 m² en zijn tegenover vorig jaar al bijna 40% gegroeid.

Deze groei is zeer welgekomen want in 2017 willen we namelijk ons jaar afsluiten met een 15- koppig team om dit in 2018 nog eens te verdubbelen naar 30. Onze grootste ambitie ligt in het buitenland, meer bepaald, het zuiden van Europa. Tegen 2020 verwachten we daar met een eerste filiaal te starten. Digitale Marketing staat daar nog in zijn kinderschoenen en wij leren steeds meer en steeds sneller.

Dit proces richting Madzuli International is niet onopgemerkt gebleven. Google selecteerde in België 21 agentschappen voor hun Elevator programma (). De selectie werd op basis van de huidige en te verwachten groeicijfers van verschillende agencies gemaakt. Het Elevator programma is opgezet om de meest veelbelovende Belgische digitale bedrijven beter en sneller te laten groeien. Wij zijn dan ook enorm trots hier deel vanuit te mogen maken. Gedurende vier maanden gaan we met behulp van de aspecten van digitaal ondernemen aan de slag met onze strategie. Een gouden kans dus om onze unieke aanpak te verbeteren.

Vandaag ontwikkelt ons conceptueel team een online strategie op maat van de klant, afgestemd op zijn offline activiteiten. Verder willen we onze klanten vooral inzicht geven in de verschillende aspecten van zijn online campagne. Het is door regelmatige rapportages dat ze tastbare resultaten voorgeschoteld krijgen dankzij meetbare lead en sales generatie. Wij staan alvast te popelen om aan het programma te beginnen en voor onze klanten nog meer te kunnen betekenen. 

 

Wilt u weten wat wij voor u online marketingstrategie kunnen betekenen? Laat ons iets weten of kom gewoon gezellig op de koffie!