werkwijze

icon (4)

Niet zomaar een gesprek, maar een samenwerking

Iedere online traject start met een grondig gesprek tussen ons en de klant. Tijdens dit gesprek komen wij vrijblijvend een case van een klant van ons voorstellen, zodanig dat u een blik krijgt op hetgeen wij doen. Aansluitend bekijken wij wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf op het vlak van online marketing en waar wij dus een meerwaarde voor u kunnen betekenen. Wij vinden het belangrijk om samen te werken en te denken met u, enkel op deze manier kan er toegewerkt worden naar een optimaal resultaat.

meten-wit

Maatwerk, want niemand is gelijk

Wij komen niet tot bij u met een ‘voorgekauwd’ programma. Wij bekijken echter samen met u welke online kanalen het meest interessant zijn voor uw bedrijf en welke het meest aansluiten op uw bedrijfscommunicatie. Maatwerk van klant tot klant wordt bij ons dan ook hoog in het vaandel gedragen. Ieder bedrijf, iedere sector is anders, hier houden wij dan ook rekening mee.

target-wit

Aan de slag met alle informatie

Nadat wij uit het gesprek met u voldoende informatie hebben gekregen, gaan wij aan de slag. Wij werken een duidelijke strategie uit voor uw online campagne rekening houdend met alle informatie uit de meeting. Deze komen wij nadien ook persoonlijk uitleggen, zodat u ook een duidelijk beeld krijgt over uw campagne.

strategie

Samenwerken, want 1 + 1 = 2

Na het goedkeuren van een offerte houden wij steeds een kick-off meeting met u. Hierin bespreken we met u hoe we de ganse campagne gaan aanpakken en welke doelen u juist voor ogen heeft. Met al deze informatie gaan wij uw hele campagne verder uitwerken. Natuurlijk sturen wij geen enkele online campagne de deur uit zonder uw goedkeuring, tenslotte brengen wij uw bedrijf/uw merk naar buiten, uw goedkeuring is voor ons dan ook steeds van essentieel belang. Bovendien kent u ongetwijfeld uw eigen sector het beste, net zoals wij onze kennis hebben van de online campagnes.

optimaliseren

Rapporteren, want iedereen weet graag met wat hij/zij bezig is

Op afgesproken tussentijdse momenten komen wij rapporteren over uw campagne, iedereen weet graag met wat hij bezig is. Verder vinden wij het ook belangrijk dat u er zelf iets uit bijleert. Tijdens de rapporteringen worden de campagnes geëvalueerd, maar ook andere zaken worden besproken. Online campagnes kunnen steeds worden geoptimaliseerd door de verkregen data, wat het resultaat zeker ten goede komt. Ook worden alle materialen met regelmaat vernieuwd in samenspraak met u, zodanig dat u online steeds ‘in the picture’ blijft.

 

Contacteer ons