optimaliseren

OPTIMALISEREN

Bij online marketing ben je elke dag actief bezig met wat er zich allemaal afspeelt op je website. Hebben we voldoende bezoekers en kunnen we hen voldoende prikkelen om toch die gewenste conversie te maken? Door al de verschillende trajecten te optimaliseren zorg je globaal voor een betere campagne met als eindresultaat meer kansen om gecontacteerd te worden of simpelweg meer verkopen.

icons_users

BEZOEKERS

Waar komen onze bezoekers vandaan en bereiken we wel de juiste doelgroep? Moeten we de campagne meer inrichten op jongeren of zijn het net ouderen die het meeste interesse tonen in onze diensten? Vertonen bezoekers via Google Adwords een beter koopgedrag of kopen de bezoekers van Facebook voor een hoger budget? Allemaal details waarin we voor jou het verschil kunnen maken door kritisch naar de cijfers te kijken.

Icon_Landing

LANDINGSPAGINA

Op welke pagina's komen al onze bezoekers terecht en hoe creëren we voldoende relevantie met hen? Hoe scoren mijn pagina's in Google zelf en ligt de content op onze pagina wel in lijn met de globale strategie? Spreken we onze bezoekers op de juiste manier aan? We optimaliseren al jouw pagina's en zorgen meteen voor een consistent taal gebruik zodat het doel van de pagina meteen duidelijk is voor al jouw bezoekers.

icon_AB

A/B TESTING

Een website optimaliseren is nooit een slecht idee! De bezoeker profiteert er optimaal van en zal meer tijd spenderen op jouw pagina omdat hij sneller vindt naar wat hij op zoek is. Maar hoe ga je nu te werk? Wij helpen je graag bij het uitwerken van een volledig plan over de verschillende testen die je wenst in te richten. A/B testing omvat zoveel mogelijkheden dat het belangrijk is om de juiste zaken naar voren te schuiven om te testen!

ANALYTICS

Voor de optimalisatie van de website maken we steeds gebruik van data die we verkrijgen via allerhande kanalen. Ongetwijfeld zal Google Analytics de bekendste zijn, doch merken we dat niet iedereen hier wegwijs in is. Daarom bieden we steeds onze expertise aan op het vlak van optimalisatie van campagnes, pagina's of simpelweg A/B testing. Kom gerust langs en we nemen graag jouw campagne onder de loep.

BLIJF OP DE HOOGTE

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer