661px-Graduation_hat.svg

Madzuli Academy

Je wil graag aan de slag met online marketing maar weet niet goed waar beginnen? Madzuli Academy helpt je op weg!
Via een kennismaking met de grote waaier van online marketing toepassingen, geven we je inzicht in de opbouw van een marketingstrategie en een aantal belangrijke 'best practice' tips en tricks uit eigen ervaring.

Daarnaast zetten we ook samen met jou en de rest van je organisatie  een parel van een Adwords campagne op. Dit, op basis van de doelen van jouw organisatie. De doelstelling van de opleiding is om zo hands-on mogelijk te zijn zonder het grotere kader uit het oog te verliezen. Het belangrijkste voor ons is om jou voldoende inzichten, gebundeld in een door ons samengestelde cursus, mee te geven zodat je na de opleiding zelf aan de slag kunt.

117210-200

STRATEGISCH

Digitale marketing is heel ruim en er zijn 101 verschillende kanalen om op in te zetten. De meest gemaakte fout is dan ook om alles ineens te willen. Niet alleen leidt tot een verwaarloosbare impact,  je zal ook veel geld verliezen en in het ergste geval de moed helemaal opgeven. Daarvoor willen we je in onze opleiding behoeden. We beginnen de dag met het waarom zodat je vanaf dan met een juiste state of mind aan jouw strategie kan gaan sleutelen. 

download

OPERATIONEEL

Wij willen zeker zijn dat je iets aan de training hebt. Daarom zet je in de namiddag samen met een van onze experts een 'best practice' Adwords campagne op. Dit doen we met een kleine groep mensen van een beperkt aantal verschillende organisaties. Zo werken we, zoveel mogelijk, rond jouw persoonlijke organisatiedoelstellingen. Je kan vanaf dan een campagne van nul opzetten,  optimaliseren en evalueren. Zo haal je steeds het meeste uit je budget, voor zolang je adverteert.

optimaliseren

DUURZAAM

Na een periode van een twee à drie weken plan je een telefoon- of skypegesprek in met één van onze experts waar je de kans krijgt om nog wat specifieke vragen te stellen die je bent tegengekomen op het pad naar je ideale marketing- of Adwords strategie. Zo zijn wij niet alleen zeker dat je campagne goed loopt, het is voor jouw de ideale gelegenheid om de puntjes op de 'i' te zetten zodat je vanaf nu enkel maar moet bezig zijn met optimaliseren en evalueren. 

NON-PROFIT ORGANISATIE?

Non profit organisaties vallen altijd uit de boot als het komt op digitale marketing. Ze hebben zelden budget om een agentschap in te zetten om een campagne voor hen te draaien en veel te weinig tijd om zichzelf alles te gaan aanleren. Daarom hebben we voor hen een speciale formule uitgedacht. Naast een speciaal tarief voor jouw organisatie, maken we gebruik van Google Ad Grants om ook VZW's en NGO's de kans te geven in te zetten op digitale marketing. Google Ad Grants geeft non-profit organisaties 10.000€ per maand om in te zetten op Adwords. Wij helpen je graag om dit royale budget, goed te besteden met een cursus specifiek gericht op non-profit organisaties, een voordelig tarief voor jou en de rest van je organisatie en een uitgebreid evaluatiegesprek om alles nog eens op een rij te zetten, enkele weken na de trainingsdag. 

BEPAAL UW EERSTE STAPPEN IN DIGITALE MARKETING DANKZIJ ONZE ACADEMY BLOG

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer