analyseren

ANALYSEREN

Het succes van een online marketing wordt grotendeels bepaald door een kritische analyse. Nog voor we beginnen aan nieuwe campagnes, willen we al weten welke acties je voordien al ondernomen hebt om aan marketing te doen. Op die manier nemen we een voorsprong en moeten we niet meteen van "scratch" beginnen.

We analyseren vaak op basis van Google Analytics gecombineerd met externe data die we verkrijgen via allerhande kanalen. We zijn dan ook getraind om zaken op te merken die anderen niet zien of om vragen te stellen waar niemand gedacht heeft.

Soms botsen we zo op extra obstakels maar die weten we steeds weg te werken zodat we alles met succes kunnen afronden.

BLIJF OP DE HOOGTE

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer