icon_adverteren_youtube-1

YOUTUBE

Adverteren via YouTube is de manier om met jouw boodschap op een unieke manier in contact te komen met duizenden mensen. Laat je doelpubliek door middel van een video zien wat je doet, hoe je het doet en waarom dit je passie is. Je naamsbekendheid of branding wordt enorm vergroot wanneer je start met adverteren via YouTube. Daarnaast kunnen we ook zeer gericht gaan (re)targeten op basis van voorafgaand zoekgedrag of interesses. 

 

Er zijn meerdere redenen waarom adverteren op YouTube succesvol kan zijn. YouTube is namelijk de grootste videosite ter wereld en de tweede grootste zoekmachine ter wereld. Meer dan 1 miljard unieke bezoekers komen maandelijks naar YouTube en er wordt per minuut meer dan 60 uur aan video geüpload wereldwijd. Kortom, jouw potentiële klanten zijn zeker actief op YouTube!

Ben je echter nog niet in het bezit van een commerciële reclamespot? Geen nood, wij gidsen je meteen naar de juiste partners en op 1-2-3 ben ook jij actief met videomarketing.

BRAINSTORMEN

Wil je meer te weten komen over Youtube advertising of zou je graag eens bekijken wat de meerwaarde van Youtube advertising voor jouw campagne kan zijn? Kom gerust langs en we organiseren samen een brainstorm waarin we alle mogelijkheden bekijken!

BLIJF OP DE HOOGTE

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer