icon_adverteren_social-1

SOCIAL MEDIA

Social Media voegen een extra laag toe aan elke online marketing campagne, namelijk de sociale laag. Samen met de unieke targeting-opties en het ‘pay-for-performance’-model zijn dit de belangrijkste redenen waarom steeds meer bedrijven en merken een substantieel deel van hun advertentiebudgetten reserveren voor social media advertising. Let wel op, social media wordt vandaag vaak ingezet als een verkoopskanaal terwijl de cijfers ons aantonen dat het veel effectiever kan worden ingezet wanneer we inspelen op de emotie van de bezoeker.

 

Een prijsvraag op Facebook is leuk, maar voldoende deelnemers zijn belangrijk. Een bedrijfspagina of ‘group’ op LinkedIn is pas echt interessant als je doelgroep deze ook weet te vinden. En voor meer volgers op Twitter kan je op een gegeven moment niet meer alleen putten uit je ‘owned’ media. Adverteren vormt vaak het begin van een goede social media campagne.

Wil je weten wat jouw mogelijkheden zijn op de verschillende social media? Of welk aankoopmodel het beste bij jouw campagne past? Wij leggen het graag uit en begeleiden je doorheen het ganse traject.

BRAINSTORMEN

Wil je meer te weten komen over social media of zou je graag eens bekijken wat de meerwaarde van social media voor jouw campagne kan zijn? Kom gerust langs en we organiseren samen een brainstorm waarin we alle mogelijkheden bekijken!

BLIJF OP DE HOOGTE

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer