icon_adverteren_google-1

GOOGLE ADWORDS

Adverteer lokaal of net wereldwijd. Het kan allemaal dankzij Google AdWords waarbij we gericht kunnen werken op meer bezoekers, meer leads of meer verkopen. Dankzij het contextueel netwerk kan je niet alleen advertenties plaatsen binnen Google zelf, maar ook genieten van hun uitgebreid netwerk aan websites. Hierdoor kunnen we makkelijker verbanden aantonen en intensiever gaan werken op jouw Google dominantie waarbij we de click through rate van jouw advertenties gevoelig doen stijgen.

AdWords opzetten is makkelijk en kan snel gebeuren, doch blijft het belangrijk om het goed te managen. In combinatie met een keyword selectie, een bid management strategie en geoptimaliseerde landingspagina's halen we het maximum uit jouw campagnes.

Van zodra de campagnes lopen, beginnen we natuurlijk pas aan het echte werk. Dagdagelijkse opvolging en voortdurend bijsturen, zorgen voor een rendabel model. De juiste bezoeker voor de juiste prijs is ons motto!

BRAINSTORMEN

Wil je meer te weten komen over Google Adwords of zou je graag eens bekijken wat de meerwaarde van Google Adwords voor jouw campagne kan zijn? Kom gerust langs en we organiseren samen een brainstorm waarin we alle mogelijkheden bekijken!

BLIJF OP DE HOOGTE

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer