icon_adverteren_display-1

DISPLAY MARKETING

Display marketing kan ingezet worden voor veel verschillende doeleinden, gaande van naamsbekendheid tot remarketing van jouw specifieke doelgroep. Het biedt ondersteuning aan de verschillende online kanalen waarbij het niet alleen extra vertrouwen genereert bij poteniële bezoekers ten opzichte van jouw merk, maar het geeft ons de mogelijkheid om meer te leren over wie die bezoekers nu zijn.

Op deze manier levert display marketing een serieuze bijdrage tot het totaalresultaat van jouw online marketing campagne, waar zowel de betalende als niet-betalende kanalen van profiteren.

Uiteindelijk gaat het om het effect van verschillende middelen op de ROI. In veel gevallen heeft display marketing daar een groter aandeel in dan de meeste andere kanalen. Doordat er de komende jaren meer zal gestuurd worden op data en ROI, zal display marketing verder geïntegreerd worden in de online mediamix.

Wij voorzien het mediaplan en verzorgen tevens ook de inkoop van de mediaruimte. Van zodra de campagne live staat, brengen we op reguliere basis rapportage van gans de campagne en sturen we eventueel bij daar waar nodig.

BRAINSTORMEN

Wil je meer te weten komen over display marketing of zou je graag eens bekijken wat de meerwaarde van display marketing voor jouw campagne kan zijn? Kom gerust langs en we organiseren samen een brainstorm waarin we alle mogelijkheden bekijken!

BLIJF OP DE HOOGTE

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer