advertise

ADVERTEREN

Dankzij online adverteren kunnen we op een slimme, meetbare manier bezoekers op jouw website laten terechtkomen. Verder kunnen we intensief gaan werken om de kwaliteit van de bezoekers te verhogen door in te zetten op een hogere relevantie naar het merk en/of product toe.

Adverteren kan via verschillende kanalen waaronder Display, Google, Youtube of op de gekende social media kanalen. Op basis van jouw middelen en doelen, zorgen wij voor de meest geschikte mix!

icon_adverteren_display-1

Display

Display marketing zorgt ervoor dat we zeer gerichte kunnen inzetten specifiek op jouw doelpubliek of we kunnen net heel breed gaan. Het is alvast een andere manier van campagne voeren die je vernieuwde inzichten zal geven.

icon_adverteren_google-1

Google

Google Adwords biedt de mogelijkheid om steeds te verschijnen in de zoekresultaten via betalende advertenties. Daarnaast kunnen we specifiek aan de slag gaan om jouw webshop een boost te geven met een stijging van de omzet als gevolg.

icon_adverteren_youtube-1

Youtube

Hou je niet van statische advertenties en wil je jouw bedrijf in de kijker zetten op basis van een video? Youtube is dan het meest uitgelezen kanaal hiervoor als je weet dat er dagelijks aan miljoenen uren video wordt bekeken!

icon_adverteren_social-1

Social Media

7 op de 10 Belgen zijn actief op social media. De kans is dus vrij reëel dat jouw toekomstige klanten zich hier ook bevinden. Maar hoe bereik je ze en met welke boodschap kan je hun interesse opwekken?

 

MEDIAMIX

Daarnaast beschikken we uiteraard ook over expertise in andere vormen van advertising waaronder affiliate marketing, content marketing, email marketing, ... . Op basis van jouw behoeften stellen we een gans mediaplan samen waarin we nadruk leggen waar we gaan adverteren en met welke frequentie. We brengen ook duidelijk in kaart wat je mag verwachten van het vooropgestelde advertentiebudget qua impressies, kliks, CTR, ... .

BLIJF OP DE HOOGTE

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 2)

Hier zijn we met het tweede deel van de 6 superkrachten van Video Marketing. Deel 1 gemist? Breng jezelf even up-to-date Wat zijn de voordelen van video marketing en waar moet je beginnen, je leest […]

icon_adverteren_youtube-1

De 6 superkrachten van Video Marketing (Deel 1)

Als marketer vandaag wordt het steeds een grotere uitdaging om consumenten, die ontelbaar veel keuzes voorgelegd krijgen, effectief te bereiken. De on-demand economie heeft het voor de Marketer bijna onmogelijk gemaakt enkel en alleen een […]

icon_adverteren_social-1

De 4 simpele onderdelen van een marketingstrategie die enkel succesvolle marketers toepassen

Zo goed als elke KMO botst op een bepaald moment tegen dat zelfde plafond. Hoewel er verschillende redenen zijn waarom dit gebeurd is het gevolg zo goed als altijd en bij iedereen hetzelfde,  frustraties en […]

Lees meer